Tisdag 4/11

Idag är det exakt en vecka tills jag fyller 19. Tråkig ålder att fylla, men vad ska man göra? Man måste ju fylla 19 med. Det som är så jäkla konstigt är att jag inte haft en tanke på min födelsedag förrän i förra veckan. Annars brukar man gå och räkna lite då och då, men det har jag verkligen inte. Tiden har gått så fort och jag vill fortfarande att det är juni.

Dagen har bestått av övande till gesällen. Jag plågade Marie rejält idag. Sorry! Efter det cyklade jag hem och lagade mat till mig själv. Det blev en egenkomponerad korvgryta med saker som låg i kylen. Innehållet var falukorv, cremefraiche, tomat och tacosås. Smakade faktiskt helt okej med lite ris till. Det kommer nog göras fler gånger. Vid 17-snåret infann jag mig på H&M; då var det dags för inventering. Jag kommer drömma om siffror inatt! Helt galet att stå och räkna nagellack och få det till typ, 380. Snacka om att man blev förvirrad av att alla korkarna var likadana.

Nu har jag precis kommit hem därifrån. Ska dricka lite vatten och äta ett äpple, för att sedan gå och lägga mig.
Trött som en gnu är jag!
Hejdå och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ja mycket konstigt tyckte jag också. Men så sa hon. Får kolla senare igen. Verken MQ eller lindex hade heller. :(

Allt bra annars?

Postat av: Isabell

Ja mycket konstigt tyckte jag också. Men så sa hon. Får kolla senare igen. Verken MQ eller lindex hade heller. :(

Allt bra annars?

2008-11-05 @ 21:10:42
URL: http://giuffrida.blogg.se/
Postat av: Isabell

Vad bra. Jodå finemang här.

Jasså vad synd. Nej det blev mitt i kvällsmaten och allt :/

Jag tänkte på ska ni till Olas fest? Isf kunde vi ju köpt något tillsammans, blir ju lite mer rejälare då.

2008-11-06 @ 13:25:04
URL: http://giuffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback