Torsdag 20/11

Jag är så GLAD!
Hanna ska hjälpa mig att bli blond på lördag.
Det ska bli så skönt att slippa det här mörka!

Idag har jag klippt Annas tvillingbror, Andreas. Det gick hur bra som helst, tills jag skulle klippa nackhåren. Hade varken maskin eller kniv i stan, kom jag på. Nåväl, jag sa att Ingrid kunde göra det med en vanlig trimmer när han kom hem och sen tänkte vi inte mer på det. Herregud.

Jag känner fortfarande av min jäkla förkylning i både hals och näsa, så jag vågar inte träna idag heller. Jag vill inte riskera att bli mer sjuk än vad jag är redan nu. Men oooooooooj, vad jag saknar att springa och röra på mig. Jag ska ringa till Marina, eller Flor, i helgen så kan jag kanske åka med dem i nästa vecka. Det hade varit det ultimata.

Nu ska jag laga köttfärssås för första gången i mitt liv.
Och det ska bli så gott att äta det ikväll!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback