Fredag 26/9

Jag är i extas.
NU GÄLLER DET!

Jag och Alexander har fått en lägenhetsvisning på Söder, Kvarngatan, i veckan som kommer. Det är helt galet! I morse satt jag och ojade mig över att det inte fanns några lediga lägenheter tillgängliga och så tjoff; bara finns den där. Jag är helt pirrig och har lite smått magknip hela tiden och Alexander är ko-lugn. Det är sjukt!

Idag har det varit arbete på mitt kära Hennes&Mauritz hela dagen. Jag stormtrivs! Det är också helt galet, faktiskt. Handlade en jättefin klänning idag också, till festen imorgon (dock inte på H&M. Jag är en jäkla svikare!). Nej, det fick bli VeroModa, för jag hittade helt enkelt ingenting på H&M som tilltalade mig och det värsta jag vet är att köpa saker för att man måste. Så det fick bli en lila klänning med paljetter som jag tyckte passade in helt fenomenalt.

Imorgon är det jobb igen mellan 10 - 15. Jag hoppas innerligt på att Erika vill åka med mig in till stan och hem, så jag får lite sällskap. Efter jobbet är det gasen i botten till Degeberga för att jag ska hinna vara med på vår sista match mot Åsum. Den börjar spelas klockan 15, så jag måste lätt vara där till halv 4 för att kunna spela iaf andra halvlek.

På kvällen är det som sagt födelsedagskalejs för mina gullungar.
Fredde och Sara är söta!


Nu ska jag återgå till Balex.
Tänk! Vi kanske ska flytta hemifrån snart :)
TJA!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad roligt att ni har lgh pa gang! lycka till! :D naw jag tycker du ar modig som ska ta gesallen! :D det e jattemodigt. jag vet att du kommer fixa det! men ar du pa nan salong med eller du ovar bara hemma? vi har det bara bra har! vi har ett jobb pa gang i cairn heter det. det ar en farm dar det finns kangurus och sant. ska bara kolla upp flyg dit sa ska vi ta nog ta det jobbet. :) kanns sa roligt! har e jatteharligt!:) skanar dig massor lotte!

Postat av: Isabell

Gud vad roligt! :) Är det ABK elller Br. Andersson? Lycka till sötis! <3

2008-09-28 @ 19:31:16
URL: http://giuffrida.blogg.se/
Postat av: Isabell

Aaha vad roligt! Du får höra av dig om hur det går:) Och så får vi ses en dag igen! :) puss

2008-09-28 @ 21:38:42
URL: http://giuffrida.blogg.se/
Postat av: amanda

ja okej men det e ju bra. :) ja det e klart. hahaha tycker du det? :D jaa de e sa sota!! idag sag vi kakkaduor eller hur det stavas pa 2 meters avstand! saa fina de med! ska ta med en san oxa hem! :) vill du med ha en kanske? :) ah det ska bli sa spannande att komma ut lite ur storstaden.. ska leta flyg nu men kanske blir det buss som ar billigare.. dock kommer det ta flera dagar da. australien e storre an man tror! :)

2008-09-29 @ 09:37:16
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback