Fredag 5/9

Igår var jag och provjobbade på en salong i Åhus. Det gick bra och det kändes okej, men jag är inte helt säker. Någonting kändes konstigt och jag kan inte sätta fingret på vad. Det kan ha varit att jag var ny på stället, kände inte personalen osv. Eller så är det helt enkelt så att jag inte brinner för yrket så pass mycket som jag trodde att jag gjorde. Jag ska dit och arbeta på onsdag och torsdag också och efter det så får jag se. Tänka och fundera. Det ska ju kännas rätt och det gjorde dessvärre inte när jag kom hem igår. Eller så jämför jag med världens bästa arbetsplats; ateljé håret och därför känns det kanske konstigt? Ingen aning.

Blev myskväll igår med min älskade Balex. Han åker till Öland idag och blir borta över helgen, så vi fick passa på att träffas igår. Ikväll ska jag på dam- och herrlagsferre och det ska bli riktigt, riktigt roligt! Det enda kruxet är att jag & Therese Martinsson (bland annat) ska stå parkeringsvakt klockan halv 6 imorgon bitti! Haha. Vi kommer nog vara pigga så in i tusan!

Imorgonkväll så vet jag inte vad som händer. Blev inget vindrickande med Isabell som jag hade tänkt, för hon var utbjuden på romantisk dejt! You go, girl! Haha. Den som är sugen kan ju slå mig en signal? Vin är ju alltid gott!

Ha det så bra.
Nu ska jag byta om till svirarkläderna.
Tja!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kom till Grand, så blir lilla rosa jag glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback