Jag är rastlös

Tog denna av Cissi som i sin tur tog den av Isabell.
Tänkte att det kunde vara ett ganska bra tidsfördriv!

1. Din bästa egenskap: Behöver man livas upp så ska man definitivt ringa mig.
2. Din sämsta egenskap: Jag är otålig som en gnu.
3. Husdjur: Inga som jag vet om. Dammråttor?
4. Favoritglass: Jag älskar Sia's mangosorbet.
5. Hårfärg: Brownie.
6. Gillar: Party, fet mat och att umgås med mina tjejer. Alexander är också rätt söt!
7. Favoritmat: Är jag bakfull så är det fet mat och annars så är det typ, grillat. 
8. Favoritdrink:
Strawberry Daquiri
9. Musiksmak: Jag lyssnar på det mesta, faktiskt.
10. Senast köpta skiva: HA! Jag har inte köpt en skiva på år och dagar!
11. Bästa låten i världen: Fields of gold - Eva Cassidy
12. Skriver du dagbok? Blogg. Räknas det?
13. Vad ville du bli när du va liten? Ballerina när jag var riktigt liten och efter det frisör.
14. Blev du det? No shit, Sherlock. Frisör, det blev jag!
15. Har du någon nojja? Vilka kläder jag ska ha på mig på morgonen?
16. Vad? Skrev det ovan.
17. Hur tidigt stiger du upp? Försöker stiga upp klockan 8.
18. Vad ska du göra ikväll? Öva med kantorn i Degeberga kyrka (begravningssång på fredag), efter det träna.
19. Hur många syskon har du? 4 stycken.
20. Vad gör du nästa år? Jobbar som en galning och är sambo med Balex.
21. När skaffar du barn? När jag är typ, 25-26.
22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Det vet jag inte nu. Sådant får man ta ställning till då.
23. Har du utländska föräldrar? Nej, de är så svenska de kan bli.
24. Var har du ont? Känner mig lite småkrasslig i halsen, faktiskt.
25. Vad tycker du om idrott? Jag älskar idrott!
26 . Gillar du musikaler? Yes, I love them.
27. Hamburgare eller sushi? Hamburgare. Sushi är ju rå fisk!
28. Vad hade du IG i? Jag har aldrig haft ett IG.
29. Vilket museum var du på senast?
Det kommer jag inte ihåg, så det måste varit längesen.
30. Har du piercing? Nej.
31. Har du tatuering? Nej, men jag och Cissi ska väl snart få tummarna ur rövarna :)
32. Var du glad igår? Jadå, det var jag.
33. Kaffe eller Te? Kaffe.
34. Hur många har du kysst? Jag brukar inte räkna.
35. Person som du alltid kommer vara kär i: Casper i Arvingarna, haha.
36. Barnprogram du avskyr? Svampbob fyrkant. Han borde dö.
37. Du ångrar att du inte...: Jag ångrar ingenting.
38: Du var___ när du förlorade___: Jag var 18 år när jag förlorade både min farfar och min mormor.
39. Använder du nässpray? Inte varje dag, kanske.
40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: Bridge over troubled water. Den är "to die for", så att säga.
41. En sak du stulit från en kompis? Inget jag kan komma på just nu.
42. Hur ofta dricker du läsk? Varannan dag, typ.
43. Könssjukdom? Vilken fråga!
44. Beskriv dig själv med 3 ord: Trevlig, glad och musikgalen.
45. Har du nån gång varit deprimerad? Inte så vitt jag vet.
46. Vad har du för humor: Den är dålig den du! Fråga Cissi :)
47. Har du fått vänner via WEBBEN? Nej, jag kan skaffa vänner på annat vis.
48. Drömmer du? Det gör jag säkert.
49. Har du investerat pengar? Fonder på sin höjd. Men det kanske inte är att investera? Ha!
50. Har du mycket pengar på banken? Det är inte dåligt med det, men inte särskilt bra heller.
51. Drömresan skulle vara att åka till: KROATIEN! TAKE ME BACK!
52. Din högsta önskan: Att lägenheten vi ska titta på idag är tip-top.
53. Har du besökt nått nöjesfält? Massor. I love Liseberg.
54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Visst gör jag det.
55. Dusch eller badkar: Dusch för att det går fort. Badkar för att det är mysigt.
56. Vad anser du om kungahuset: Vad ska man säga?
57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Tråkigt nog tror jag att jag gör det.
58. Har du varit på festivaler? Säger som Cissi: Räknas tivolirock?
59. Gillar du att betala räkningar? Det har jag inte gjort många gånger i mitt liv.
60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Har inte hamnat i den sitsen, så det kan jag inte säga.
61. Favoritfärg? Svart, grått, vitt.
62. Hur ofta dricker du alkohol? Varje helg.
63. Vem fixar din dator om du får problem? Småbröderna eller Balex.
64. Vad anser du om värktabletter? Gött om man har ont nånstans?
65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Ingen aning.
 66. Trodde du på tandfen när du va liten? Ja!
67. Hur mycket vatten har du druckit idag? Två glas bubbel och något glas kranvatten.
68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Du hade nog inte fått någon.
69. Köper du blommor? Ibland, men inte till mig själv.
70. Gillar du att fiska? Nej, har aldrig förstått det roliga med det.
71. Vad missar du aldrig att göra? Se Andra Avenyen på söndagar.
72. Lånar du ut pengar? Till de som jag vet betalar tillbaka.
73. Vilken julmat är den godaste? Janssons!
74. Önskar du att du var någon annan ibland? Inte ofta, men det hade ju inte skadat att vara kändis för en dag.
75. Vad skulle du aldrig göra? Vara otrogen, not my style.
76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Ja, några fina naturligtvis.
77. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag!
78. Säger du chokladboll eller negerboll? Negerbulle.
79. Hur ofta sitter du vid datorn? Någon gång varje dag.
80. Är du romantisk? Försöker väl vara det ibland.
81. Vilken person beundrar du mest av alla? Min mormor, hon var stark.
82. Pratar du ofta i telefon? Varje dag.
83. Vad heter ditt barn/dina barn? Jag har inga.
84. Vad ska dina barn heta? Ingen aning. Det enda jag vet att andranamnet på flickan kommer vara Elsa efter mormor.
85. Gillar du killar med hår på bröstet? Varför skulle jag gilla dem bättre?
86. Bärbar dator eller stationär? Vill gärna ha en bärbar.
87. Tycker du det är roligt att fylla år?
Självklart. Presenter tackar man inte nej till.
88. Minns du din första kärlek? Min kära vän Macke i 0:an.
89. När va du hos tandläkarn sist? I våras.
90. Vad säger du när du svarar i mobilen? Hallå? Eller: Hej, det är Charlotte.
91. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Frågar oskyldigt vem det är, tror jag.
92. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? 6, kanske?
93. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup och senap.
94. Har du någonsin skolkat? Ja, fast det var inte meningen.
95. Tycker du det är ok att killar använder smink? Egentligen inte, men alla får göra som de vill.
96. Tuggar du tuggummi? Hela tiden, känns det som. 
97. Långt eller kort hår?
Kort hår, för det är så jävla skönt!
98. Hur brukar du ha håret? Tripplat eller otripplat, med vax så det blir lite rufsigt.
99. När va du hos doktorn senast? I våras, när vi trodde jag hade körtelfeber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback