Måndag 15/9

Idag har jag hunnit uträtta en del saker (inte så värst många), men några i alla fall. Det är så skönt att kunna bocka av några ifrån listan.

Imorse klockan halv 11 befann jag mig på blodcentralen för att dela med mig av mitt blod. Det gick hur bra som helst (inte en massa tjutande denna gången, Amanda!). Efter det så begav jag mig till Kristianstad då det väntade H&M-jobb klockan 12. Jobbade där till klockan 6 och sen bar det av hemåt. Hann städa mitt rum nu precis. Har bestämt mig för att börja göra det lite mer regelbundet, så blir det kanske inte så mycket varje gång. Ibland ser det verkligen ut som värsta bombnedslaget.

Veckan jag har framför mig ser ut som följer:
Tisdag - Jobb på H&M 8-16, därefter match i Åhus.
Onsdag - Ledig dag, uträtta lite ärenden på stan och sedan rimdags hos Karolina.
Torsdag - Jobb på H&M 10-18, träning på kvällen.
Fredag - Jobb på H&M 10-18, överraskning för min lillebror på kvällen (födelsedagsfirande).
Lördag - Alex & jag ska göra en utfärd till Nässjö och hälsa på Sara & Phille.
Söndag - Åka hem från Nässjö, stanna till på IKEA & köpa bra-att-ha-saker till flytten.

Nu ska jag sova, för jag är trött som en gnu!
Ha det bra.
Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Flytten?

2008-09-16 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback