Måndag 1/9

Hela fredagen var i allmänhet tung och svår, så på kvällen bestämde jag och Alexander oss för att vi skulle hitta på något lite roligt. Först bar det av till Önnestad för att titta på herrlaget som mötte Viby. Efter det åkte vi in till stan och tittade på Arn. En helt okej film, faktiskt. Blev lite besviken på slutet, men det är nog bara för att man själv tänkt sig någonting annat. Efter bion åkte vi hem och somnade som stockar.

På lördagen gick både jag och Alexander upp klockan halv 7. Han skulle jobba och jag behövde komma hem. Vid 9 påbörjade jag, mamma och lillebror vår dagsutflykt. Först åkte vi till Burlöv. Chrille skulle köpa skor och när han var färdig med det så begav vi oss till Burlöv Center. Farligt ställe för den som har en strikt budget. Det blev en del shopping, såklart.


Ett par svarta chinos och en blå lång tröja


En senapsgul polotröja, en vit, lång tröja och en mintgrön, lite pösigare modell.
Köpte också en svart, glansig, kort jacka som jag är väldigt nöjd med!

Vi åkte även till Svedala där Chrille hittade jeans och sånt, men det tråkiga med det stället är att det nästan bara är jeansen som är något intressant. De andra kläderna är så konstiga och eftersom jag inte behövde några jeans så blev det inget handlat där! Bra för plånboken antar jag!

På kvällen var det dags för lite party. Cilla på salongen har fyllt 35 och vi hade bestämt att överraska henne. Endast tjejerna samlades på salongen vid 6-tiden, lite förfest och sådär och sedan gick vi upp till Artilleristen som hade kräftskiva och där anslöt sig också de andras respektive.

                      
Födelsedagsgrisen!                Cia och Mikis

               
          Fia och Cilla                                    Hanna och jag

Vi "yngre" stannade där till typ 11 och sedan gick vi på förfest hos Hannas kompis Ted. Stannade där till halv 1 och sedan gick vi till banken. Väl där hade vi väldans roligt, jag och Mikis (för Hanna försvann spårlöst?). Vid tre-tiden hämtade Alexander oss och sen bar det direkt hem till sängen.

Igår var det bakisdag, så in i tusan. Sov länge, tittade på film, åt chips, tittade på ännu en film osv. Det var hur mysigt som helst med min älskling. Har ju inte träffat varandra så mycket denna helgen. Han är söt!

Nu ska jag ut och springa!
Ha det bra.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej sötis:)

Klart vi kan! Jag har inte heller något inplanerat förrens på Torsdag! :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback