Måndag 22/9

Oj, här är det någon som legat på latsidan med uppdateringen. Lite själviskt, eftersom jag dagligen (vid brist av sysslor) sitter och läser andras bloggar. Ha! Nu ska jag minsann försöka att dela med mig av vardagen lite oftare.

Hela förra veckan jobbade jag som en galning på H&M. Sjukt, sjukt roligt! Alla är så himla trevliga och jag har lärt mig, i princip, hur hela stället funkar på typ, 1 vecka sammanlagt. Asgött, och som sagt så är jag jätteglad för mina arbetskamrater där. De är urbra! Efter jobbet i fredags fick jag stressa till Kristianstad restaurang där jag och min familj + Alexander & André skulle äta middag för att fira Cebastians 14 års-dag (som i och för sig var den 16:e Augusti, men för er som känner mig väl vet att vår familj var i en väldigt tuff period då). Vi åt middag där tillsammans i alla fall och efter det så begav vi (de yngre) oss till Laserdome för att kvällen skulle bli något för Cebastian att minnas. Jag var bäste man på plan under andra spelomgången, vilket jag är galet stolt över.

I lördags lämnade jag och Alexander Slättberga klockan 9 för att åka till Nässjö och hälsa på våra favoriter, Sara och Philip. Efter en lång resa med mycket trams & flams var vi äntligen framme i deras mysiga lya vid 12-tiden. Direkt när vi steg innanför dörren fick vi hamburgare som smakade smaskens. Sen blev det lite uppdatering på båda hållen samtidigt som vi slappade i soffan med varsin cider/öl. På kvällen åt vi pizza som blev hemkörd av en Simpson-bil. Sjukt roligt, måste ses! Slappe med vin hela kvällen och en massa prat. På söndagen var det lyxfrukost och sen körde vi hem vid 12. Mycket trevlig helg. Tack mina vänner!

PÅ hemvägen körde vi inom A6 (stort köpcenter i Jönköping) och IKEA. Handlade lite glas, tallrikar och sådant smått och gott till den dagen vi ska flytta hemifrån. Det känns jättebra och pirrigt, då vi letar för fullt nu. Imorgon är det dags att ringa till Skooghs och Agardh-Twetman för lite information om deras nuvarande lediga lägenheter. Åh, det ska bli så roligt och mysigt!

Nu ska jag återgå till tv:n och lite mys med Balex.
Hela veckan som är kvar (tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag) ska jag jobba och det känns bra. Ju fler timmar desto bättre och med tanke på vilken trevlig arbetsplats jag har hamnat på, så. YEAH!
Ha det så bra, på lördag blir det födelsedagskalas för Fredde och Sara ;)
TJA!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej gumman! ah va glad jag blir att du trivs pa hm! ah va kul det skulle va att fa jobba med dig dar! :) vilken avdelning har du vart pa? men hur gar det med frisorandet? vad hander annars hemma? saknar dig lotte! pussokram pa dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback