Onsdag 3/9

Jag är trött och jag börjar bli förkyld. Det sistnämnda vet jag att jag kan skylla på Alexander. Eller nej, det kan jag nog inte egentligen. Jag har ju träffat honom frivilligt. Och vem hade inte gjort det? Det går ju inte att motstå honom. Min snutt!

Idag ska Isabell komma och besöka mig. Har inte en aning om vad vi ska hitta på, men någonting blir det väl! Känner mest för att  slappa, men det går säkert inte någon bra film på tv bara för det. Njae, det blir nog en massa tjejsnack, tror jag. Det brukar ju bli så! Det ska bli mysigt iaf. Vi har inte träffats, bara vi två, på hur länge som helst!

Imorgon ska jag provjobba och det ska bli så roligt!

Damlagsfest på fredag och imorgonkväll ska det förberedas. Det ska bli så himla trevligt! Grillat, dricka, lekar och massor av annat. Bara att umgås privat (och inte träna) med tjejerna ska bli väldigt spännande! Marknadsparkering klockan 6 på lördagmorgon. Weiho!

Ha det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback