Torsdag 4/9

Idag är det dags. Klockan 14.00 ska jag infinna mig på Hårsalongen i Åhus, för att provklippa & provfärga. Helt galet! Jag är lite smått nervös, vill jag lova. Men jag tror att det är på ett bra sätt. Man presterar bättre pga. positiv stress, har jag inte rätt? Jenni skulle varit stolt nu när jag kommer ihåg saker från kurserna i ettan. Ha!

Ikväll är det egentligen träning, men jag tror inte att det blir någon för min del. Jag ska ju vara där klockan 14, är nog inte färdig förrän vid 18 och sen ska man ju gärna få lite pratat också. Så, ingen stress till träningen idag. Dock ska jag hjälpa till där efteråt då vi ska duka och göra fint till dam- och herrlagsfesten imorgon! Den ska bli lite spännande :)

Annars då? Jag är ensam i helgen. Alexander och några av hans gamla lumparpolare ska till Öland och jag är väl inte sådär jättesugen på att följa med dit! Då är det roligare att hitta på något här hemma. Ojojoj. Men vad ska man hitta på för någonting? Svårt, svårt.

Cissi, har vi lagt tatueringarna på is igen eller? :)
Nu ska jag gå och duscha!
Tja'rå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej, det har vi inte! Men vi ska ta oss till Hässlehåla för att kolla. Eller varför inte Erikas ställe i Hörby?

Postat av: Cissi

Då får du hänga med på möhippa då . . .

2008-09-05 @ 15:58:50
URL: http://sesajlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback