Onsdag 22/4

Håhå, jaja! Idag har jag hunnit med mycket igen. Vad gött att jag har så många dagar som jag får mycket uträttat! Jag tror dock att det grundar i att jag är så uppspelt över min hyrstol och då gör man saker direkt istället för att gå och dra på det. Idag var jag i alla fall uppe i ottan för att börja arbeta på H&M klockan 8. Jag stannade där till 11 för att sedan rusa ner till Länsförsäkringar på möte. Efter mötet gick jag till salongen och började jag lägga in mitt schema i datorn (så de kan börja boka in kunder på mig), sedan gick jag tillbaka till H&M för att äta min medhavda kycklinggryta med ris.

Efter lunchen gick jag ner och jobbade igen och slutade inte förrän klockan 18. Efter jobbet skyndade jag mig hem, för jag var hungrig som en gnu! Alexander hade stekt köttfärs och kryddat med tacokrydda, så när jag kom hem svängde jag ihop en röra av det (köttfärs, majs, lök, paprika, svamp, cremefraiche) och fyllde sedan tortillbröd med det och rullade ihop dem. SVINGOTT blev det! Med sallad och vitlökssås till, såklart.

Idag har vi haft 10% på jobbet (för alla klubbmedlemmar) och då fick man ju passa på att handla. Jag investerade i lite smått och gott!



Det var min dag i det stora hela. Ikväll ska jag ta det så lugnt jag bara kan - se mumien och äta piggelin! Imorgon är jag ledig. Ska börja dagen med att gå till salongen, därefter ska jag gå till Ren Hud och få ansiktsbehandling och till sist ska jag gå till frisörtjänst. Efter det ska jag klippa Marina och på kvällen är det träning.

Ha det gott!
Jag saknar dig, Cissi. Det ska bli så härligt när du kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback