Söndag 5/4

Idag blev det tidig morgon för mig och min käre sambo! Tvätt stod på schemat redan klockan 8 imorse, så det var bara att bita i det sura äpplet. Förut har jag bokat tvätt-tider när jag har varit ledig, men kände nu att det var dags att Alexander får reda på hur det går till och därför blev det tvättning en söndagmorgon klockan 8. Det kommer aldrig hända igen, kan jag lova er. Jag tycker det är så mycket skönare att göra det en onsdagförmiddag.

Idag har vi ganska mycket på schemat faktiskt. Tvätt nu och fram till klockan 12, efter det ska vi göra vid oss och köra till stranden en runda - ta en promenad. Efter promenaden ska vi åka hem till mamma och pappa, där ska jag klippa mamma,pappa och Chrille och sen ska vi grilla ikväll! Fy sjutton vad det ska bli gott!

Igår var jag väldigt, väldigt bakis kan jag säga. Emelie, André och jag var ute i fredagskväll och igår skulle jag jobba. Bra kombination där, Lotte! Nåväl, 10-15 jobbade jag på H&M och sen gick jag raka vägen hem för att slappa i soffan. På kvällen bestämde jag för att lyxa till vår middag lite så jag gick till Maxi och handlade. Menyn bestod av kycklingfilé fylld med brie och lufttorkad skinka, de i sin tur låg i en sås som jag inte riktigt kommer ihåg receptet på. (Så går det när man slänger i lite sånt och lite sånt...) Detta serverades tillsammans med pressad potatis och sallad. Mums!

Jag lägger in min favoritlåt för tillfället.
Om ni inte orkar lyssna så spola fram till 3.16 för det är i det stycket (enligt mig) som låten är allra finast. Texten just där ger mig gåshud, typ.



En stor puss till dig, storasyster.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej lotte! Läget? Och du har överlevet helgen o tvättdag o allt =) bara undrade om det har kommit in några? Kram

2009-04-06 @ 21:03:46
Postat av: Hanna

Tack Lotte! Du är ju helt fantastisk ;) Synd att dom är slut!! Får checka out jeanstightsen om där finns några kvar.. =) Ha en kul påsk! Kram

2009-04-08 @ 22:42:13
Postat av: Cissi

Bad update..

2009-04-12 @ 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback