Torsdag 17/4

Hej och hå. Idag har jag varit ledig från H&M, men det betyder inte att jag varit ledig. Nej, långt ifrån vill jag lova. Började dagen klockan 8 med att ringa till länsförsäkringar och satt i telefonmöte med dem i en halvtimme. Pratade försäkringar och sådär - bokade ett möte på onsdag. (Tyckte det kändes drygt att sitta i telefonen, typ..) Efter det ringde jag till PEAB för att klaga på att de inte ska byta alla fönster i vårt hus, utan bara de som är små. Känns lite onödigt, enligt min åsikt, då det bara blir merjobb för dem när de ska byta de fönsterna som är lite större. Jag menar, vårt släpper in luft och vatten (om det regnar riktigt mycket) så det är bara en tidsfråga.

Efter det gjorde jag mig iordning för att möta Hanna utanför huset klockan halv 12. Vi åt lunch på Graffitti och tog sedan en liten runda på stan. Jag visade henne var salongen ligger och sådär. Efter det gick jag upp på salongen - pratade med tjejerna, visade min inköpslista för Ann-Charlotte och sådär. Vi pratade lite om imorgon, då jag ska vara med när de har en "förkväll". Det är en sorts förfest för tjejer, typ. Vi tvättar, masserar och stylar deras hår, de får en lätt manikyr av nagelteknologen och sedan blir de sminkade. Det ska bli jättekul och jag ser fram emot det massor! Efter det gick jag bort till Marie en sväng, drack kaffe och pratade strunt.

Nu är jag hemma och vilar fötterna. Har precis installerat kameran på datorn (knappt seg - fick den i julklapp) så nu blir det lite mer bilder här på bloggen! Ska äta lite pasta nu, tänkte jag. Ikväll är det nämligen genrep på träningen och med det menar jag sista "träningsmatchen" före seriepremiären. Vi ska möta P14 och jag tror faktiskt att det blir en bra match. Vi har rutinen och de är små, snabba filurer.

Nu är det matdags!
Hoppas allt är bra med dig, Cissi. I miss u!
Med en dagensbild säger jag tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg troja!

Miss u 2 :)

2009-04-17 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback