Torsdag 23/4

Det är den 23:e april alltså. Jag vet att jag har skrivit tusentals gånger om att tiden går så fort, att man inte hinner med osv. Men det är ju faktiskt så! Idag fick jag ett brev hem ifrån Blodcentralen då jag har en tid bokad där på måndagmorgon klockan 7.30 (yippie, vilken sovmorgon!) och då står där att datumet då jag sist lämnade blod var den 5/1 (!) Jag menar, det känns inte som att det var mer än 4 månader sen iaf.

Imorse gick jag upp tidigt. Skittråkigt! Jag hade satt klockan på 8.30 då det inte är så många dagar jag kan ta sovmorgon på (särskilt inte nu när det är så mycket jobb med företaget). Klockan 7 börjar det dunka i hela huset och anledningen är att pålarna till arenan håller på att sättas i marken. BLIR MAN FÖRBANNAD ELLER?! Den där arenan är inte populär hos mig i alla fall. Så jag gick upp halv 8 efter många om och men. Ah!

Började dagen med en god frukost och kaffe (!) framför tv:n. Jag hade aldrig gått upp och gjort kaffe till mig själv en vardagsmorgon - det tycker jag är för jobbigt, så som tur är har jag en man som gör det åt mig! Nej, riktigt så är det inte. Han kokar kaffe som han tar med sig i en termos och det som blir över i kannan lämnar han till mig och låter kaffekokaren vara igång så det håller värmen. Det tycker jag är ganska givmilt (eller så vet han inte hur mycket kaffe man får plats med i termosen och det resulterar i att det alltid blir kaffe över). Nej, han är så snäll så!

Efter frukosten gick jag till salongen. Skrev in mig i datorn, noterade i min kalender, drack bubbelvatten (haha) och pratade strunt med Ann-Charlotte. Jag kommer trivas riktigt bra där, det känner jag! Efter salongsbesöket gick jag till Ren Hud och fick ansiktsbehandling. Ska köpa produkter där nu när lönen kommer. I need fukt, enligt Caroline (och jag håller med henne). Efter Ren Hud gick jag bort och impulshandlade en klippstol och en nackmaskin. Det var tungt och bära hem, kan jag säga! Men värt besväret nu i efterhand. Ska köpa saxar och kammar i nästa vecka och sedan är det mesta klart.

Nu ska jag gå ut och sitta i solen en stund, sen ska jag gå till Marina och klippa henne.
Ikväll är det träning och imorgon är det jobb (likaså lördag).
Heeeeeeeeeeeejrå.

Kommentarer
Postat av: caroline

åh du är duktig som lämnar blod!

vill jag också göra - väger dock för lite :/ men kämpar för det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback