(Fortfarande) Måndag 23/2

Jag är ju knäpp i huvudet. Att gå ifrån att inte uppdatera alls till att uppdatera två gånger samma dag är ju helt sinnesjukt! Idag har jag som sagt jobbat. Ska vara på barnavdelningen denna veckan. Med andra ord, ifall ni letar efter mig så kan ni kolla där. Det är ganska gött. Slappt som tusan, tills småbarnsföräldrarna kommer med barnbidraget i högsta hugg! Då blir det klirr i kassorna OCH en massa jobb! :)

Nu ikväll har Alexander och jag varit och handlat. Nu har vi alltså ett väldigt fyllt kylskåp samt. frys, så nu kan man variera kosten lite mer! Jag är så galet sugen på mammas pastasås med bacon och saffran, så den ska det minsann bli imorgon! Love it.

Återigen kursivt. Enda förklaringen är att jag har en tuff tid nu. Min storasyster är bortrest på heltid i tre månader - därav ingen att ventilera med. (Man vill inte prata om allt med sin sambo). Jag är trött och så saknar jag att träffa alla vänner varenda dag, som i skolan. Inga kontanter på mobilen förrän onsdag heller, bara så ni vet. Jag är ledsen att jag skriver sånt här på bloggen, men just nu är jag bara så jävla trött på alltihop.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman då.. du kan forfarande ventilera med din syster. det kanske inte är lika lätt som när hon är hemma men.. och jag lyssnar gärna oxå om det är nåt.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback