Måndag 23/2

Då var det återigen måndag. Veckorna bara springer iväg!

Ja, det har ju inte hänt så värst mycket sen jag uppdaterade igår direkt. Jag gick och lade mig och sov otroligt gott tills jag vaknade klockan 6 av att Alexander hade försovit sig! Massor av stress och så glömde han plånboken hemma till på köpet. Min stackars pojk! Och jag blir nog inte populär när jag säger att vi måste storhandla ikväll :) Haha. Jag sparar det till senare.

På onsdag är jag ledig! Då tänkte jag bjuda hit André på middag och lyxa till det lite för honom :) Alexander bjöd in honom när de träffades i lördags, så han tackar nog inte nej. Köttfärssås & spaghetti står det på menyn (och nej, Cissi. det ska inte hällas i så mycket vätska denna gången!)

Det var en sak jag glömde berätta igår som jag faktiskt är lite stolt över. När jag kom hem i lördagsnatt så ringde jag till Alexander och berättade att jag var hemma. Då sa jag även att jag antagligen skulle somna i soffan (för att jag var skittrött och så gick det en bra film!), så han kunde bara väcka mig när han kom hem. Men gulle! Jag vaknade av att han burit mig halvvägs in till sängen och självklart så visade jag inte att jag vaknade. Sen bäddade han ner mig och sa godnatt! Min grabb är minsann romantisk när han själv minst anar. Jag uppskattade det där, vill jag lova!

Jag fick ditt mail, storasyster. Har en del att berätta, så jag tänkte att jag sätter mig ner ikväll och skriver några rader.
Ha det bra allihop! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback