Måndag 9/2

Idag uppdaterar Charlotte. Det kändes som att det var ganska mycket på tiden!

Allting är bra och det känns som att livet bara rullar på. Mycket jobb och lite fritid, men jag gillar det. Börjar jobba om en halvtimme för att vara exakt så jag ska bara skriva klart här och sedan ska jag borsta tänderna. Arbete till 18.15 idag och sen ska jag gå hem och laga mat. Ingen aning om vad, för att vara exakt, men jag har ju hela dagen på mig att fundera :)

Ikväll ska jag och Alexander ut och gå en runda. Jag tycker vi ska införa att måndagen är en promenaddag. Man gör ändå ingenting, så det känns som en ganska bra idé, kan jag tycka. Vi får hoppas att min sambo samtycker, för det vet man aldrig :)

Helgen som gick var lugn och stillsam. I fredags var vi hemma hos mamma på födelsedagskalas eftersom hon fyller år på onsdag. I lördags var vi bara hemma och tittade på melodifestivalen. Eller jag tittade och Alexander satt vid datorn. Fick ganska bra förklarat att melodifestivalen inte var något för honom. TOK! :) Igår var Anna inne hos mig hela dagen, min bästis. På kvällen bar det av till Slätteberga och god middag hemma hos svärmor & svärfar!

Nu ska jag pallra mig till jobbet.
Tråkigt inlägg idag, men inte mycket att göra åt när man är stressad :)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback