Söndag 22/2

Ja, jag vet. Sjukt dåligt på uppdateringsfronten nu det senaste, men jag ska vara helt ärlig! Det första jag gör när/om jag sätter mig vid datorn är att gå in på resedagboken.se för att se om Cissi och Maria har uppdaterat. Har de inte det, så fortsätter jag en snabb runda in på facebook, kollar lite bloggar och sen är jag alltid för trött för att sätta mig ner och skriva.

Helgen har varit helt ok! I fredags arbetade jag som en galning fram till klockan halv 7, sedan bar det av till Färlöv och Robin Bergs 21-årskalas! God mat, dricka och singstar - min fredagskväll var räddad! Det bar av hemåt vid 12-tiden och då stupade jag direkt i säng med tanke på att jag skulle upp och jobba dagen efter. Lördagen började med arbete mellan 10-14 och som vanligt var det smockat i hela Kristianstad, massor av människor till höger och vänster. Jag vet inte om det är för att jag arbetar i butik, men jag hade aldrig, aldrig, aldrig åkt in till stan på en lördag! En söndag hade jag kunnat tänka mig och isåfall inte till Kristianstad, för där har man sett alla kläderna typ 15.000 gånger förut. Nej, så precis det ska jag och mammi göra på söndag i nästa vecka. Vi ska åka till Nova och bara ha en dag för oss själva! Det längtar jag till. Nåväl, igårkväll (lördag) var det dam- och herrlagsfest i Degeberga Goifs klubbstuga, så dit bar det. Jag och Marina höll i lite lekar, vi käkade smörgåstårta och jag hade himla kul! Tyvärr blev det ingen utgång, men det gör mig absolut ingenting för jag har mått dåligt idag ändå! :)

Idag har jag och Alex slappat hela dagen framför tv:n. Vid 4 åkte vi hem till Slätteberga och blev där bjudna på hemmatillagad schnitzel som var GALET god. Jag är så glad för min svärmor! God mat lagar hon också. Efter efterrätten som bestod av fruktsallad och glass, så körde jag och Alex först hem Asta (mormor) och sen körde vi hem till bostaden igen. Så skönt att vara hemma nu. Imorgon ska jag gå upp vid 8 för att sedan jobba mellan 9.45-18.15. Så godnatt allihop!

Hejdå.

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig utan att det blir fel. Det beror på sällskapet har jag räknat ut. Att aldrig dricka med det ena och alltid med det andra, det gör mig konfunderad. Jag saknar min vän, men jag har tyvärr varken tid eller ork att lägga ner. Det enda jag kan säga är att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt. Och så saknar jag min syster till på köpet. Fy, vad det är jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback