Tisdag 24/2

Idag känns allting bättre. Jag vet inte om det är för att jag fick tillräckligt med sömn inatt eller om det var för att jag skickade iväg ett långt mail till Cissi igårkväll - där jag verkligen skrev en del av det som jag inte känner att jag fått ut på sistone. Tro mig, Cissi. Det finns mera.

Jag ska precis göra mig redo för att åka till EKO och lämna tillbaka gardiner som var felsydda som fan. Skitfult hängde dem. Lite tråkigt när man har bestämt sig för några! Så efter det ska jag åka till JYSK. Mamma hade sett att de hade fina gardiner till bra priser. Sådana med öglor, Ewalena!

Jo, jag är faktiskt glad idag. Igår när jag kom hem var jag också glad - massor som hänt på jobbet som gjorde att jag log lite extra :) Och idag är jag ännu gladare när jag sett lönen som skall komma in på kontot imorgon! Denna månaden kommer bli skitbra och nästa, och nästa igen.

Jag hörde att du hade ringt mamma innan Cissi.
Hoppas att hon hälsade ifrån mig :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback