Torsdag 12/2

Imorgon är det fredag och då ska jag och Alexander fira alla hjärtans dag, fast det egentligen är på lördag. Så går det när andra saker kommer emellan, dock är vi flexibla och ändrade sådär. Lätt som en plätt! Vi har bestämt oss för att inte göra en speciellt stor sak av dagen, dock är det självklart att den ska uppmärksammas. Vi tänkte gå ut på restaurang och äta mat för att sen kanske gå på bio? Vad som händer efter middagen är ännu oklart (som ni kanske förstod). För min del är det helt okej att gå hem till lägenheten och fortsätta mysa. Bara jag får vara med min älskling!

Det är inte bara alla hjärtans dag imorgon, utan det är även min kära storasysters födelsedag. Den ska hon fira genom att gå på smygpremiären av RENT! Så det blir inget firande av henne imorgon inte. Nej, det blir minsann på söndag och då ska hon bjuda oss på tacos. Har kommit på vad vi ska köpa till henne nu i det sista (hon är skitsvår, tro mig!). Men faktum är att Cecilia Nordahl själv sagt till mig att hon vill ha den här saken, så hon kan ju inte bli missnöjd? Nej, minsann. Då får hon pryl.

Dagen har varit bra. Jag har varit ledig även idag, men bara för att jag är ledig från H&M betyder det inte att jag är ledig och slappar. Nejdå! Imorse kom Andreas hit, min bästabästabästabästa väns tvillingbror. Så jag klippte honom och traggade strunt. Efter det kom Amanda och så färgade vi varandras hår :) Sötnöt! Sen kom Cissi och Philip, så klippte jag Philip och har sedan hållt sällskap med storasyster hela eftermiddagen. Förutom möjligtvis den halvtimmen då jag var sur och trött. Blir så ibland. Jag tror att hon är van.

Nu ska jag och älski titta på Lost.
Jag ska passa på att tacka Hanna för det trevliga sällskapet igårkväll!

Ha det så bra.
Hejdå :)

En fin låt dagen till ära. Den må vara lite äldre, men refrängen är så fin!
Lyssna och njut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback