Torsdag 26/2

Ännu en arbetsdag och idag har morgonen varit stressig, vill jag lova! Allting började med att jag tyckte det var konstigt att inte klockan ringde. Det visade sig att den inte ringt pga. att batteriet dött under natten! Som tur var så var klockan bara kvart i 8 när jag upptäckte detta och jag börjar inte jobba förrän 9, så idag hade jag tur. Jag ska aldrig mer glömma att ladda mobilen.

Igårkväll var André här och åt middag med oss. Det blev pasta med pastasås gjord på bacon, saffran, cremefraiche, röd paprika och så vidare. Det var gott! Efter det skulle vi egentligen äta semlor, hade jag tänkt, men det var det ingen som orkade. Så vi får väl ta det en annan dag, helt enkelt. Inte mycket mer att göra åt!

Idag jobbar jag mellan 9-18. När jag kommer hem ska jag sno ihop något snabbt & lätt till middag och efter maten ska jag ut och gå! Det ska bli jätteskönt, verkligen. Men vad ska man hitta på till middag? Alltid lika svårt.

Idag, imorgon och i övermorgon kvar och sen ska jag och mammi ta en shoppingtur på söndag. Det blir nog burlövcenter, men det gör inte mig någonting för de har godast mat där :)

Nej, nu måste jag göra mig klar.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback