Tisdag 27/1

Det är återigen tisdag och Charlotte Nordahl är ledig. Har resten av veckan inplanerad på schema, då där är en del saker som måste göras + att jag jobbar. Men det är roligt! Jag tycker om att jobba, särskilt på H&M. Det är finfint.

Dagen började med en sovmorgon, ända till klockan 9 (!). Haha! Har tittat lite på tv, ätit frukost och sånt fram till nu och ska alldeles strax börja traska mot stan. Såg ett par jättefina byxor på H&Ms uppack igår och tänkte gå dit och se om de hamnat i butik ännu. Efter det ska jag upp till Bozena på Norr och prata med henne om att hyra stol. Det hade varit så himla roligt! Jag håller mina tummar.

När jag kommer hem från stan så ska jag klippa Victor (15.00) och sen ska jag börja laga mat. Träning ikväll och det ska bli så skönt. Jag älskar att springa och känslan av att vara så galet trött. Ja, det gör jag.

Veckan ser ut som följer:
Onsdag: Jobb 8-18.15, Amanda kommer hit och ska träna till gesället på mig.
Torsdag: Jobb.
Fredag: Jobb, myskväll med Irri.
Lördag: Jobb 12-17.15, avskeds- och födelsedagsfest hos Cissi.
Söndag: Malmö, Ikea och avslutning på Jensens!

Nu ska jag dra mig.
Ha det najs, tja!

Jag har fått dille på Martina Mcbride, så jag tänkte ännu en gång lägga in en låt med henne.
Denna heter "All the things we've never done" och är otroligt vacker.
Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Ziz

I like it when you're updating :)

2009-01-27 @ 13:02:55
Postat av: Anonym

Jag är inte knasig :O Jo. Det är jag och jag gillar det. hoho. Kollar läget med dig på torsdag. :)

2009-01-27 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback