Torsdag 29/1

Erika, idag är det en månad sen du fyllde år! Tiden bara springer iväg. Det känns i alla fall inte som att det var en månad sen vi firade nyår. Jäkligt konstigt vill jag lova, men jag antar att man håller sig upptagen? :)

Idag är det återigen jobb och jag gillar det. Ska börja gå om några minuter. Börjar kvart i tio idag, men var duktigt trött efter den tidiga morgonen igår. Imorgon börjar jag också 8 så vi får väl se hur rolig jag är på kvällen. Jag och Erika ska dock ha myskväll, så jag ska nog klara det galant. Hade varit värre med party och utgång.

Ikväll ska Amanda följa med mig direkt efter jobbet och sen ska hon öva sin kort afton-frisyr på mig. Det ska bli trevlans! Undrar vad det ska bli för middag, bara? Det får bli något enkelt i alla fall. Något annat orkar jag inte.

Nu ska jag dra mig.
Hejdå!

Som traditionen bjuder ska jag återigen lägga in en låt med Martina McBride.
Även denna låten är urmysig och hur mycket jag än tycker om Dr.Quinn så har videon ingenting med låten att göra :)





Kommentarer
Postat av: Ebba Suurballe

Allt väl idag? :)

2009-01-29 @ 13:26:40
Postat av: Marcus

Hej!



Blondie-tröjan passade perfekt, tack för hjälpen :)

Postat av: Erika

Haha, i så fall gör han bra musik för att ha damp ;)

2009-02-04 @ 07:38:10
URL: http://viverecon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback