Torsdag 8/1

Jag är jättedålig på att uppdatera, jag vet!
Men när man känner att man inte har något roligt att skriva, så blir det så.

I tisdags var det mysdag med Amanda och Erika. Vi handlade massor av gottis på Maxi och gick sen hem till vår lägenhet för att frossa. Vi blev så galet mätta att kladdkakan fortfarande ligger i min frys! Den rörde vi aldrig. Det var så mysigt att träffa mina brudar igen, då det händer allt för sällan nuförtiden. Men det blir väl så.. Amanda jobbar i Ystad och Erika i Hässleholm. Ibland längtar jag tillbaka till skolan!

Idag händer det inte alls mycket, vill jag lova. Jag ska möta upp Cissi vid 12-tiden så ska vi gå på stan lite och efter det blir det fika hemma hos mig. Det ska bli mysigt!

På lördag är det inflyttningsfest hos killen från Österlen. Ha! Jens har förfest/inflyttningsfest. Lotte ska dit, men ska inte följa med ut då vi ska spela cup dagen efter. Inomhuscuperna är det roligaste på hela året så NO WAY att jag missar det pga. bakfylla :)

Nu ska jag sätta igång mysmusik och krypa upp i soffan, innan jag ska börja traska till stan.
Tjaaaaaaaaa'rå.

PS! Jag hamnade på Youtube och hittade denna underbara version av Hallelujah.
Vilken pipa hon har! Jag får gåshud.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken cup? Var det på söndagen? Då kanske man ska hänga med och kolla på Bajseberga :D

2009-01-08 @ 11:08:03
Postat av: Erika

ha, jag gillar dig litegrann förmycket..

2009-01-15 @ 19:07:31
Postat av: Anonym

Grejen är. det ser lustigt ut i firefox, men i explorer ser det ut som det ska. mycket konstigt! Hinner inte denna helgen, nästa kanske? Puss

2009-01-15 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback