Tisdag 14/7

Förlåt för dålig uppdatering (igen). Jag antar att jag aldrig kommer att lära mig!

Igår jobbade jag på H&M (fast jag egentligen inte skulle jobba alls denna veckan). I och med att Alexander skulle fiska så tog jag mig i kragen och tjänade lite extra kosing. Idag har jag däremot ett läkarbesök inplanerat som man senast fick avboka dagen innan och det betyder att jag fick tacka nej när de ringde idag. Tråkigt men sant, för jag gillar verkligen att jobba i butiken.

Igårkväll drog jag, Alexander och André till Kivik. Väldigt sent, kan jag säga. Var där vid halv 10 :) De skulle köpa någonting man behövbde när man metar och jag köpte gräddbullar (onyttigt som fan, jag vet). Däremot är det Kiviks marknad en gång om året och det är typ den enda gången jag köper det. Så det så :)

Idag är det som sagt doktorsbesök och vi fick varsin rejäl sovmorgon. Så skönt att vara ledig! Jag vaknade av en röst som sa "nu är det frukost". Jodå, min grabb hade cyklat bort till Maxi och köpt mina favoritbullar till mig. Så fin!

Nu ger jag upp! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tog du hem saften från mams?

2009-07-16 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback