Torsdag 18/6

Nu har jag fått ursinnes många pikar om att jag uppdaterar dåligt och jag har faktiskt en jäkligt bra förklaring till varför jag varken känner ork eller lust att skriva blogg för tillfället. Jo! Jag tycker om mitt jobb så fruktansvärt mycket att jag knappt vill gå hem därifrån! Mina arbetskamrater är guld värda - världens bästa och att jobba som frisör igen är det bästa valet jag någonsin gjort. Jag jobbar på H&M fortfarande, det gör jag. Däremot tycker jag inte att det är hälften så roligt som att vara på Xclusive. Eller jo, H&M är roligt.. På ett helt annat sätt.

Dagen har bestått av jobb, precis som resten av veckan. I måndags var det jobb i klädesaffären, likaså i tisdagsmorse. Mellan 7 och 9.30 kan jag tillägga. Så går det när kunderna stökar ner för mycket och när personalen inte hinner städa upp och hänga ut. Så vi var några tjejer som ryckte in. Riktigt skönt faktiskt.. Att hänga ut kläder när det var helt tyst - lugnt och skönt.

Resten av dagarna har jag jobbat på salongen och det har varit jättebra. Veckan har bara försvunnit för mig och jag som trodde att den skulle gå sakta i och med att vi åker till Kroatien imorgon, men tji fick jag. Den har gått undan. Så ja, som sagt, imorgon är det midsommarafton. Vi ska käka hemma hos mina föräldrar och efter det ska vi dra oss mot Sandra och Tims fest i Tollarp. Jag ska vara nykter då vi behöver komma hem på natten. Ska åka hemifrån vid halv 4 och ta flyget vid 7 och två timmar senare är vi i paradiset. Solen och värmen, åh! Det ska bli underbart.

Ikväll har jag haft det jättetrevligt med storasyster och Emelie.
Rödvin, tacos, cigaretter, godis och den nya Wallander = UNDERBART!
Ser fram emot alla kvällar vi ska spendera ihop i sommar.

Nu ska jag gå och sova. Godnatt på er!
Tvätta och packa omlott imorgonbitti :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vet inte om du läser nått här, men om du gör det: Ha en riktigt skön semester!! Pusspuss, love u.

2009-06-20 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback