Fredag 27/3

Veckan har varit jättebra! Dagarna har gått fort och jobbet har gått bra. Visst, jag har inte hunnit med alla gråbackarna på jobbet, MEN jag har gjort mitt bästa och det är jag stolt över! Jag har tränat fotboll båda dagarna denna veckan utan att känna av mina benhinnor - igår hade jag till och med mina nya, fina skor! Jag har lagt undan gladiatorsandaler idag på jobbet. Så himla länge har jag väntat på att vi ska få in dem, så ja! Det var ett bra slut på min arbetsvecka :)

Ikväll ska jag och Alexander gå och se David Batra & Robin.
Det är en del av min födelsedagspresent till honom och jag hoppas det blir riktigt roligt! Efter det ska vi nog bort till Jens & Emelie för lite vin och struntprat. Alltid trevligt!

Nu ska jag gå in på Ikea's hemsida och se om jag kan skriva en lista till imorgon.
Vad som behövs inhandlas imorgon när vi ska dit. Hm, känner jag mig själv rätt så behövs det nog en jävla massa grejer (som inte behövs egentligen, nej!)

Ha det så bra allihop och trevlig helg!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback