Måndag 16/3

Ikväll har jag och mamma varit och lyssnat på Bo Kaspers Orkester och jag måste verkligen säga att självaste Bo Kasper är ett musikaliskt geni! Jag har aldrig lyssnat på deras låtar - verkligen aldrig varit intresserad. Jag ångrar det litegrann nu faktiskt (att jag inte lyssnat på deras låtar förut), för fy sjutton vad de trollband oss - både mig och mamma. Helt galet! Och de var bra artister, som inte verkade vara förmer än andra. Det är viktigt, tycker jag. Visst att man ska veta att man är bra, men man behöver inte överdriva. Jag kommer sova gott inatt! Vilken konsert :)

Dagen har varit okej. Mycket att göra på jobbet och tyvärr så känner jag mig ganska sönderstressad när jag kommer hem, vilket jag vet att jag inte borde. Man ska inte ta med sig jobbet hem, men det är svårt när man inte hinner klart innan det är dags att städa upp och lämna bygget. Jag måste bli bättre på att lämna jobbet på jobbet, helt enkelt. Dock är det lättare sagt än gjort. Imorgon är en ny dag - mycket nya varor sen helgen, men jag ska fan fixa det. Jag är bra, jag är snabb. Ja, fy fan vad jag ska klara det. Galant!

Nu ska jag ta på mig mysbyxor och sätta mig framför tv:n med ett glas cola.
Det har blivit ett beroende - jag dricker numera alltid ett glas cola på kvällen och jag kan inte komma på hur jag började med det. Man måste få ha sina laster och det är en av mina. Jag saknar min grabb nu. Han är borta hos Jens och tittar på film, i och med att jag inte skulle vara hemma. Nåväl, antingen somnar jag i soffan och så bär han in mig när han kommer hem eller så somnar jag i sängen i väntan på att han ska komma hem och hålla om mig. Svårt val - dock finns det inget mysigare. Han är bra, min Alexander. Den bästa som finns och han gör mig till den som jag vill vara - han får mig att visa den bästa sidan av mig. Helt underbar!

Som avslutning lägger jag den låten som berörde mig mest ikväll.
Vi i publiken fick berättat för oss att den handlade om "goda vänner som gick igenom en stormig period i förhållandet".
Galet fin är den. Håll tillgodo! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback