Måndag 30/3

Idag är jag ledig och för mig betyder det att jag ska städa! Det är ganska kul att städa, eller nej, inte själva städningen. Den är inte kul! Dock är resultatet det bästa jag vet. När allting känns så fräscht och nytt - när hela lägenheten är blåst! Så kommer det vara ikväll. Jag började dagen med att tvätta hela förmiddagen och mellan varven så städade jag uppe i lägenheten. Så nu har jag tre kartonger med kläder (som inte används) och de ska bäras upp på vinden. Och så ska jag och Alexander åka och köpa stolarna till vårt bord ikväll! :) Jag lägger in en bild senare.

Jag har även klippt Philip idag (mellan varven) och när han var färdigklippt så sa han tack genom att fixa "spotify" till mig och Alexander. HUR GÖTT SOM HELST! För er som inte vet är det ett program, en stor musikbank typ, där man bara behöver skriva in en låt eller en artist och får upp maaaaaaaaassor av träffar. Sen är det bara att klicka på en låt och då funkar programmet som winamp. Hur bra som helst på förfest :) Jag har en känsla av att det kommer användas flitigt här i vårt hem!

Just nu lyssnar jag på Amandas bror Emil och nu tänkte jag byta till Melodifestivalen 2009.
FINT!

Nu ska jag städa vidare och sen ska maten till ikväll planeras :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi, vad roligt att du lyssnar på honom. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback