Måndag 9/3

Jaha, då var det återigen måndag. Helgen har gått jättefort!

I fredags hade jag, Hanna och Cia myskväll hemma hos Hanna. Kosan-mat, "Så ska det låta" och varsitt glas vin. Jättetrevligt hade jag! Såna tillfällen får mig att sakna Ateljé håret mer än vad jag gör annars (om det nu är möjligt!) Kvällen blev inte så sen utan jag och Cia traskade hem vid halv 11-tiden. Vimsiga som vi var så trodde vi att klockan var över 12! :)

På lördagen steg jag upp tidigt som attan! Det var dags att följa med Amanda ner till Ystad så hon kunde öva på sin kort afton-frisyr. Jättefint blev det! Du är så duktig, gumsi. På kvällen kom Erika och hämtade mig för att sedan ta oss till Folkets hus i Gärdsköpinge. Där vankades det minikonsert och Ch's band skulle spela. Det lät bra, fast ljudteknikern bara sabbade. Efter det skjutsade Erika mig hem, åt lasagne och sen åkte hon hem. Då gick Charlotte Nordahl direkt till sängen, vill jag lova.

I söndags började jag dagen med att klippa min kära mamma. Efter det slappade jag (sjukt skönt var det!) och befann mig på samling på IP kl. 12.45. Då var det dags att spela match mot Önneköps IF. Vi vann, fast det var verkligen ingen säker seger. Långt ifrån. Vädret var kasst, man gjorde tabbar som man inte skulle gjort annars (eftersom planen var jättedyngig) och så var nog alla jäkligt nervösa eftersom det var första matchen. Det viktigaste är att vi vann - vi gjorde det vi skulle, tjejer.

Dagen har gått fort. Jag har arbetat mellan 9.45-18.15 och precis ätit middag. Ikväll blev det tacos dels för att det går så snabbt + att jag var jäkligt sugen på det! Imorgon är jag ledig så då ska jag städa. Städa som fan, kan jag säga. Inte för att här är skitigt, men det är stökigt. Jag och Alexander är nog inte "ordning&reda-människor" någon av oss :)

Jag saknar dig, Cissi!
Det ska bli härligt att höra ifrån dig nästa gång du ringer.
PUSS! Och hejdå till resten.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vet inte. Vi får se hur det blir. VI kollar lite iallfall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback