Söndag 1/3

En hel helg har gått utan att jag träffat min sambo och det känns verkligen konstigt. Jag menar, vi bor ihop på heltid annars! Iallafall så har Alexander spenderat helgen i Nässjö hos Philip och jag har bara varit hemma. Det har varit ganska skönt, men självklart saknar jag honom nu. Min grabb!

I fredagskväll åt jag mat tillsammans med Stoffe och Chrille (bröder) och så tittade vi på "Seven pounds". Helt okej film. Jag förstod verkligen ingenting förrän man kommit en bit in, men sen så trillade poletten ner och då var den ju verkligen superfin. De åkte väl hem vid 22-tiden, tror jag och då gick jag och lade mig. Hela lördagen jobbade jag och då menar jag verkligen HELA lördagen. Mellan 10-17 åtminstone, vilket känns efter en hel veckas jobb sen innan. Well well, det var mycket folk och tiden gick någorlunda snabbt så det gör inte så mycket. Efter jobbet hämtade mamma mig i stan och så körde vi hem till Degeberga där pappa hade lagat mumsig mat! Jag klippte pappa och storebror och efter det bänkade vi oss för att se melodifestivalen.

Jag måste säga att jag är grymt besviken på att Anna Sahlene och norskan inte gick vidare! Den låten var den bästa enligt mig - den och Sarah Dawn Finer. Ibland förstår jag mig inte på svenska folket. Undrar vilka det är som röstar egentligen? Jag vet i alla fall att om Cissi, kära storasyster, hade varit hemma så hade hon gått i taket. Det vill jag lova!

Idag har mamma och jag haft en heldag i det allra sydligaste Sverige. Vi började på Burlöv Center och när det blev tråkigt där så drog vi vidare till Nova. Det blev en del handlat, vilket kommer synas på kontoutdraget, men det gör ingenting! Såna här dagar borde man ha oftare. Mysigt med fin mat, shopping och gott sällskap. (Jag lovar Cissi - Vi saknade dig!)

Nu har jag precis kommit hem från Degeberga igen. Tog bussen vid sex-tiden, så nu har jag precis stegat in igenom dörren. Skönt att vara hemma! Nu väntar jag bara på att min Alex ska komma hem så att vi kan mysa lite i soffan, därefter blir det bingen. Ha det gott allihopa! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback