Söndag 15/3

Då var det återigen söndag och helgen har som vanligt bara försvunnit för en - man har inte fått en chans att slappna av. Jag tycker det är så sjukt drygt! Man jobbar måndag till fredag och sen så hinner man inte vila när det är meningen att man ska. Visst, sen kan jag självklart förstå att det beror på hur man planerar sin helg. Mitt försvar är då att om man inte har tid att göra någonting i veckorna så får det göras på helgen. Så det så!

I fredags slutade jag jobba klockan 18. Mötte upp Emelie utanför jobbet och sen begav vi oss hemåt. Jag klippte Alex, sen fixade vi till oss och började dricka lite. Mia dök upp vid 11-tiden och sen bar det av till banken. Jag kan helt ärligt säga att jag inte kände en enda person på Banken förutom Mia och André. Fast jag hade roligt ändå (?), skitkonstigt.

Igår jobbade jag, slutade klockan 15. Sen åkte jag och Alexander och handlade. Handlade fint kött och åt sedan det tillsammmans med klyftpotatis, pepparsås och sallad. Jag var galet mätt, kan jag säga! Men gott var det. Sen blev det melodifestivalen och trött som jag var hann jag bara se låtarna och sen fick jag byta kanal, för att inte riskera att jag skulle somna. Lite senare bytte jag tillbaka och blev då jävligt besviken på att den där förbannade operan skulle vinna. Jag tycker det är så tråkigt att schlager inte är schlager längre. Men å andra sidan så röstade inte jag på henne, så jag behöver inte skämmas ögonen ur mig när hon gör bort sig i Moskva.

Idag har det varit sovmorgon. Alexander åkte hemifrån vid 8, så sen dess har jag haft sängen för mig själv :) Nu ska jag gå och byta om då det vankas match idag. Klockan 11.30 tar jag och Marina bussen och samlingen börjar 12.45. Känner man sig handikappad som inte har bil + bor i stan? Nja, knappt. Nåväl vi får väl gå väldigt sakta från bussen till IP så tar det kanske lite längre tid.

Nu ska jag gå.
Ha det najs. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag röstade på henne. Och otroligt roligt var det att måns fick en massa tolvor sen fick han låga poäng av folket. Han måste blivit besviken-. hohohihi. Puss!

2009-03-15 @ 19:49:48
Postat av: erika

av nägon anledning så försvinner mitt namn när jag skriver inlägg här. Varför kan man undra. :P Men ja, det var jag som skrev förra:P

2009-03-19 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback