Tisdag 10/3

Idag är jag glad. Jag har insett att jag har allt jag behöver för att vara lycklig! Verkligen allt! Världens finaste sambo som lockar fram det bästa ur mig, den mest underbara familjen i världen och vänner av världsklass (Amanda och Erika - ta åt er!). Jag är nöjd med min vardag och var jag har hamnat i livet. Sjukt nöjd! (Dock saknar jag storasyster lite. Är du på plats här hemma så är allt ännu lite bättre än vad det är nu).

Den bästa låten i Melodifestivalen framförs av Sarah Dawn Finer.

Dreaming, hoping
For another try I’ve been looking, searching
Deeper down inside
And if I lose my way
I’ll find another road
‘Cause I can make a change
On my own

I’m moving on
And I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life of me
I believe it finally
I’m moving on

Something, somewhere
That I long to find I am learning slowly
One day at a time
That if I lose and fail
I’ll be fine

I’m moving on
And I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life of me
I believe it finally
I’m moving on

To a brighter dawn
Gotta take the fight
I can make it right

I’m moving on
Nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life of me
I believe it finally
I’m moving on

Yes, I’m moving on
I’m moving on


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har ju inte hort latarna annu.. Men denna var ju fan asbra!

2009-03-11 @ 09:41:14
Postat av: amanda

åh gumman! vad go du är! Du ska veta att jag är jätteglad att ha dig som vän! :) puss på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback