Måndag (helt vilse i dagarna) 2/3

Jag ska börja med att svara till Amandas kommentar. Du är en av de bästa vännerna jag någonsin haft. Verkligen! Det är aldrig något krångel, vi kan vara ifrån varandra ett tag och när vi sedan träffas är allting som vanligt. Jag är stolt över att få vara din vän. Du är fin, gumsan.

Nu ska vi dra en summering av dagen!
Jag skulle egentligen inte börja jobba förrän 14 idag, men (hör och häpna!) Charlotte tackade ja till lite extrajobb. Jag resonerade som så: att det är mycket roligare än att tvätta! Så, klockan 11 befann jag mig på jobbet idag och dagen har i princip sprungit iväg. Timmarna gick så fort (och det kändes tyvärr inte som man hann så mycket heller). Dock hade jag jätteroligt, men det har jag alltid när jag jobbar med Mimi!

Jag kom hem vid 18.30-tiden och började då laga mat på direkten. Idag blev det thaisoppa med räkor, purjolök och paprika. Självklart hade vi lite bröd till det! Jättegott blev det och det tyckte Alexander också. (Ja, han hade fått äta det i vilket fall. Haha!)
Nu är det slappetajm, så jag ska byta om till mjukisbyxor och sen ska jag krypa upp bredvid min älskling i soffan.

Cissi, hoppas allt är bra?! Vi saknar dig i massor här hemma!
Hejdå allihop!

PS! Jag lägger in videon till "killing me tenderly" med Anna Sahlene och Maria Haukaas Storeng.
Fy sjutton vad arg jag blev när den inte gick vidare. Den har minsann gjort sig i Europa, tror jag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmm. Later som en god soppa! Var har du fatt det receptet ifran? :)



Ja, jag ar lite avis pa er Nova-tur. Men jag formodar att vi tar en sadan nar jag kommer hem!



POUSS

2009-03-03 @ 10:04:01
Postat av: Anonym

Det är ju tisdag idag =)

2009-03-03 @ 19:56:08
Postat av: Hanna

Visst var det de, en av dem bästa affärerna faktiskt. Kan detta vara din arbetsplats möjligtvis? :) Tack så mycket! ;)

2009-03-08 @ 22:31:32
Postat av: amanda

åh nej va glad jag blir! :) åh du ska veta att det alltid känns så bra med dig oxå! :) trivs så bra i ditt sällskap. Är så glad att jag har träffat dig lotte! Du är underbar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback