Torsdag 5/3

Godmorgon allihopa! Hoppas allting är väl med er - det är det med mig i alla fall. För en timme sedan vaknade jag upp utvilad och pigg (vilket inte händer så ofta) och nu sitter jag här vid datorn, vidgjord och klar. I väntan på att gå till jobbet, så att säga. Dagen ser ut som följer: Jobb 9.45-18.15, efter det ska jag hem och laga något spännande med köttfärs som grund. Efter maten ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig en millimeter förrän det är läggdags! Så det så :)

Efter jobbet igår sprang jag upp på salongen för att prata lite strunt. Det känns alltid så bra att komma dit -  det känns som jag är hemma. Fick en del pratat med Hanna och det var så mysigt så! På kvällen blev jag och Alexander bjudna på middag borta hos Jens. Riktigt lyxigt kändes det! Det bjöds på lövbiff, klyftpotatis och två olika såser, vilket verkligen passade mig i smaken en dag som igår. Mums! Efter middagen åt vi godis samtidigt som vi tittade på "Bedtime stories". Skitbra var den filmen! Verkligen. Den var rolig och samtidigt söt.

På lördag ska jag & mamma åka ner till Ystad, så Amanda ska kunna träna på oss där hon arbetar. Det är ju himla mycket lättare då, när man vet var man har alla grejer och sådär. Jag ser fram emot att få se var hon tillbringar sina arbetsdagar någonstans! Efter det ska vi antagligen strosa lite i Ystad, mest för att man inte är där så ofta och sen blir det mest troligen hemfärd. Det ska bli spännande!

Ha det så bra. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad ska mamma vara for modell?

2009-03-05 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback