Måndag 4/5 (lite mindre aggressivt)

Dagen har varit bra, dock lite trist väder så jag och Amanda fick fika i soffan. Ja, min Amanda kom hit och gjorde vid mitt hår (övade till gesället) och jag färgade även hennes hår. Lite ljust och lite mörkt - himlans fräscht faktiskt! Funderar på att göra något liknande imorgon när Ann-Charlotte ska göra vid mitt hår på salongen.

På tal om imorgon så blir det en tuff dag. Mellan 7.30-12 ska jag arbeta på H&M - packa upp varor som en galning. Efter det ska jag gå till salongen och börja packa upp mina grejer, ladda nackmaskinen osv. Klockan 13 ska Ann-Charlotte färga mitt hår - göra mig fin igen! Är så jäkla trött på denna färgen och min gigantiska utväxt. Nåväl, så går det när man hellre färgar andras hår än sitt eget. Efter färgningen ska jag springa bort till frisörtjänst och köpa nya saxar (om de gamla inte kommit tillbaka från slipningen, vill säga..) och sen ska jag åka med mamma till repet med kantorn i Degeberga - till begravningen på fredag. Efter repet är det träning och sen ska jag hem och sova. Kommer vara helt sjukt trött imorgonkväll, vill jag lova.

På onsdag är det den stora dagen! Då börjar jag jobba som frisör igen!
Håll tummarna för mig :)

Nu ska jag gå och laga mat till mig och min man (som stegar innanför dörren vilken sekund som helst!)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback