Onsdag 20/5

Jag har varit dålig på att uppdatera - som fan. Nu får det bli ändring, tycker jag.

Helgen som gick var nog en av de konstigaste jag varit med om. En syster som kom hem (alldeles!) för tidigt, maha. Nej, fy sjutton så roligt det var att hon kom hem och tidigare än hon skulle (!) - det var det bästa någonsin. Jag och André har kommit överens om att aldrig mer släppa iväg henne. Annars hände det inte så mycket i helgen. Lördagen jobbade jag på salongen och på kvällen var det god mat & Eurovision hemma hos föräldrarna. På söndagen spelade vi match och sen bar det av hemåt mot tacos och soffan :)

Veckan som gått (hittills) har varit helt okej. I måndags jobbade jag på H&M - sjukt kul var det nu när man inte varit där på ett tag! Igår och idag är det jobb på salongen där jag trivs som fisken i vattnet. Just nu känns allting kalas!

Ikväll ska jag och tjejerna ut.
Vi får se hur mycket man orkar :)

Imorgon är det städdag hos Håkansson/Nordahl (på förmiddagen), efter det ska Amanda öva göra sitt gesällmoment på mig och till sist ska jag färga Cissis hår.

Nu ska jag göra vid mig till jobbet.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag ska också ut ikväll! hoppas vi ses i vimlet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback