Onsdag 6/5

Jag har ont i magen inför fredag, så det skriker om det.
Det kommer bli det tuffaste jag nånsin gjort.

Tränade igår. Helt okej väder, faktiskt. Trodde inte det när man tittade ut genom fönstret dock. Fick en smäll på foten så nu har jag en normalstor fot och en som är dubbelt så stor, men jag ska nog repa mig. Blir nog ingen träning på torsdag däremot. Ska ner på fikan, men sparar mig nog eftersom jag knappt kan gå på foten idag.. Jäkligt tråkigt!

Ikväll ska jag öva balfrisyr på Ebba.
Det kommer bli kalas!

Nu ska jag gå till jobbet.
Lite pirr i magen är det, men jag känner att det kommer bli jättebra.
Trivs redan jättebra med mina arbetskamrater, så.

Cissi, jag saknar dig något så enormt just nu.
Det hade varit skönt om du varit hemma.
Nu är det dock bara 10 dagar kvar om man inte räknar idag! :)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback