Tisdag 26/5

Åh, vad trött jag är idag! Det är helt sjukt. Måste fått för lite sömn i helgen eller något.. Jag drog mig verkligen för att stiga upp idag, men eftersom jag vet att jag lätt kunnat ligga och sova till middag annars så blev det till att gå upp klockan 8. Duktigt!

Förra veckan var det ju röd dag på torsdagen vilket betydde att det var utgång på onsdagen. Jag har nog aldrig haft så roligt ute och fy tusan med folk där var! Hur kul som helst. På torsdagen var både jag och min man väldigt slitna. Låg och tittade på tv hela dagen och efteråt mådde man dåligt för att man inte gjort något på hela dagen :) Typisk bakfylla. På kvällen var vi bortbjudna till Alexanders morbror och hans fru. God mat och gott sällskap. Härligt!

I fredags jobbade jag på salongen hela dagen och på kvällen fick jag fint besök - bästa Anna Persson var nere i Skåne! Så hon följde med mig hem, så åt vi god mat och pratade strunt. Hon är bäst, min bästis! I lördags var det dags för lillebrors konfirmation så då stannade vi där hela kvällen och sov i Degeberga. Amandas gesäll ägde rum i söndags. Jag och mamma körde till Lund 06.15 på morgonen (inte så uppskattat av mig, men vad gör man inte för sina vänner?!). Hon klarade det, min gumma. Så duktig!

Igår var det jobb på H&M, vilket var riktigt roligt.
Mycket shopping blev det också - jag älskar löning! :)

Nu ska jag städa. Tja!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var jättelängesen du uppdaterade här, frun.

2009-06-15 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback